Paquet turístic: El Ter, paisatge, cultura i indústria a Manlleu

Inici  /  En grup  /  Paquet turístic: El Ter, paisatge, cultura i indústria a Manlleu

Conèixer dos espais emblemàtics de Manlleu: el Museu del Ter i la colònia tèxtil Rusiñol

Amb aquest paquet turístic us proposem conèixer dos espais emblemàtics de Manlleu: el Museu del Ter i la colònia tèxtil Rusiñol. Primer començarem visitant el museu, on veurem en funcionament la turbina Fontaine i màquines del procés de la filatura gràcies a la força de l’aigua. A continuació ens desplaçarem amb un trenet turístic per la vora del riu Ter, fins a arribar a la colònia Rusiñol. Aquí acabarem la visita fent un recorregut per una de les colònies més singulars del Ter per la seva vinculació amb l’artista modernista Santiago Rusiñol.

També podeu consultar aquest document pdf amb totes les activats per a grups.

INFORMACIÓ PRÀCTICA

Calendari:

Tot l'any

Horari:

A concretar pel grup

Durada:

Preu :

12€ per persona

Grup mínim:

30 persones

Observacions:

Podeu complementar la vostra visita amb un àpat en una de les sales del Cau Faluga, l’antiga residència de la família Rusiñol a la colònia. Consulteu menús i preus.

PRERESERVA

SITUACIÓ