Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis Theme natoque penatibus.

Latest Posts

Sorry, no posts matched your criteria.

Jornada de portes obertes. Dia Internacional dels Museus (DIM 2018).

Inici  /  Jornada de portes obertes. Dia Internacional dels Museus (DIM 2018).
  • Aquest event ja ha passat.
18 maig

Jornada de portes obertes. Dia Internacional dels Museus (DIM 2018).

10:00 am - 2:00 pm

El Dia Internacional dels Museus (DIM) se celebra anualment el 18 de maig. És un esdeveniment organitzat pel Comitè Internacional dels Museus (ICOM) des del 1977, que té com a objectiu conscienciar els ciutadans sobre el paper dels museus en el desenvolupament de les societats.

El Museu del Ter, per celebrar aquesta diada, ha organitzat pels dies 18, 19, 20 i 21 de maig Jornades de Portes Obertes. Aquests quatre dies tots els visitants tindran l’entrada gratuïta, de 10 a 14h amb demostracions del funcionament de la turbina Fontaine i els embarrats de la fàbrica, moguts únicament per la força de l’aigua.

Data: 18 maig - 21 maig
Hora: 10:00 am - 2:00 pm