Inici  /
  • Aquest esdeveniment ja ha passat.
07 maig

Taller de fotografia “Desvetllem la Memòria del fons de Josep Costa “Dientes”

16:30 h - 18:00 h

Sessió del taller de fotografia “Desvetllem la Memòria del fons de Josep Costa “Dientes”. El taller consisteix en una activitat de documentació col·lectiva on les fotografies són projectades a gran format i es documenten entre els assistents. Es posa nom, cognoms i moltes vegades els sobrenoms, a les persones que apareixen fotografiades, al mateix temps que es parlar de diferents aspectes de la fotografia com per exemple,la roba que vesteixen, el lloc on es troben i en definitiva qualsevol informació significativa que ens aporti la imatge.

Des de que es van iniciar aquests tallers, s’han realitzat 10 sessions en les que han participat 353 persones i s’han documentat gairebé 400 fotografies.

El taller de fotografia es fa en col·laboració amb el Centre d’Estudis Voltreganès, el Grup Obert les Branques, i els ajuntaments de Sant Hipòlit i les Masies de Voltregà, així com amb el suport de la Direcció General de Cultura Popular, Associacionisme i Acció Cultural del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya.

DETALLS DE L'ESDEVENIMENT

Data: 07 maig