“Concurs fotogràfic de la festa dels Tonis de Manlleu”

Inici  /  Exposicions temporals  /  Passades  /  Passades - 2019  /  “Concurs fotogràfic de la festa dels Tonis de Manlleu”

Obres guanyadores, finalistes i seleccionades

Fins al 10 de març el Museu del Ter acull l’exposició sobre el XXXVIII Concurs Fotogràfic Tonis de Manlleu, organitzada pel Grup Fotogràfic Manlleu. Entre la selecció d’imatges es troben les guanyadores i finalistes de les diferents categories d’aquesta edició.

El passat 20 de gener es va fer el passant dels Tres Tombs a Manlleu en el marc de les Festes dels Tonis de la població. Entre les activitats anuals que fa el Grup Fotogràfic Manlleu, una de les destacades, és la celebració del Concurs Fotogràfic Tonis de Manlleu que enguany ha arribat a la seva 38ena edició. Els concursants podien presentar un màxim de 3 obres, una per tema (únic, repetició i oposats). A la mostra que acull el Museu es poden veure les obres guanyadores i finalistes i algunes de seleccionades pel Grup. En la categoria de millor col·lecció el guanyador és en Joan Carles Rovira. Pel que fa als guardonats de cada categoria són Montse Casas tema “Únic”, Santi Terricabras pel que fa a la temàtica “Repetició” i en la categoria “Oposats” el guanyador és en Juan Tejero.

INFORMACIÓ PRÀCTICA

Calendari:

Del 10 de febrer al 10 de març de 2019

Horari:

De dimarts a diumenge i festius de 10 a 14h.

Preu :

Entrada gratuïta