Visita guiada “la mirada tàctil”

Inici  /  En grup  /  Visita guiada “la mirada tàctil”

El Museu del Ter s’acosta als col·lectius amb dificultats visuals amb un recorregut vicencial per la història industrial del nostre territori

A través de diferents mòduls d’interpretació tàctil acostarem el Museu del Ter a col·lectius amb dificultats visuals, ceguesa o mobilitat reduïda per fer un recorregut vivencial per la història industrial del nostre territori. Al llarg de l’exposició trobarem tres mòduls, amb textos en sistema braile, on ens detindrem i mitjançant l’estímul dels sentits explicarem el contingut de l’exposició.

Al primer mòdul resseguirem el traçat sinuós del riu Ter i comprovarem com el pas del riu ha modificat el territori. Al segon entendrem com la matèria primera (el cotó) es va preparant i transformant fins a obtenir el fil. Finalment, amb una maqueta tàctil de la turbina Fontaine oferirem la possibilitat d’entendre el funcionament d’aquests ginys hidràulics.

INFORMACIÓ PRÀCTICA

Calendari: