Inici  /  Noticies   /  Comença el curs 2021-2022 al Museu del Ter

Comença el curs 2021-2022 al Museu del Ter

Després de l’estiu reprenem també l’activitat educativa al Museu del Ter. Us convidem a visitar l’apartat del nostre web dedicat a Educació. Hi trobareu les nostres activitats presencials de sempre classificades per nivells educatius, i en els dos àmbits de treball principal del museu:

• L’educació ambiental sobre l’ecologia i biodiversitat del Ter i els rius mediterranis: amb propostes al laboratori del museu i sobre el terreny per conèixer millor els valors naturals dels rius i aprendre a respectar-los.

• Història social i tècnica de la industrialització: colònies industrials, les obreres del tèxtil, la tecnologia hidràulica com a font energètica de la industrialització del Ter, la tecnologia del procés tèxtil i les seves fibres, etc.

Us podeu descarregar també totes les nostres activitats en aquest PDF:

Des del Museu del Ter us oferim també un seguit de recursos que podeu utilitzar per treballar des de l’aula moltes de les nostres activitats.

Entre aquests destaquem com a novetat un vídeo sobre la importància històrica i les condicions de vida i treball de les obreres del tèxtil:
Les obreres del tèxtil. Una majoria invisible

I encara que no sigui el més important sempre ens agrada recordar que el nostre entorn és un espai agradable i molt accessible pels autocars.

Per qualsevol dubte o proposta l’equip d’educadores i educadors del Museu del Ter estem a la vostra disposició. Bon curs 2021-2022