Inici  /  Noticies   /  (Des)embolicar la troca en 2 actes, nova proposta teatral

(Des)embolicar la troca en 2 actes, nova proposta teatral

EPISODI 1. Diumenge 13 a les 12h. “Fabricants i treballadors: els nous protagonistes”

EPISODI 2. Diumenge 20 a les 12h. “La fàbrica de riu”

(Des)embolicar la troca en 2 actes és una proposta teatral a càrrec de membres de l’entitat Teatre Centre que es representarà en dos episodis diferents els diumenges 13 i 20 de novembre. L’espectacle proposa una lectura de la història industrial del Ter i de les exposicions permanents del Museu del Ter amb una perspectiva crítica i de gènere (i dosis de sarcasme i humor). El primer episodi (13 de novembre), se centrarà en l’exposició del museu “La societat industrial”, amb i els seus nous protagonistes: “Fabricants i treballadors”. Una setmana després (el 20 de novembre) es representarà el segon episodi, que tindrà com a escenari l’exposició permanent “La fàbrica de riu”, a la planta baixa del museu, i tractarà sobre el treball en una fàbrica de filatura com can Sanglas, la seu del Museu del Ter.

Aquesta companyia improvisada, que forma part del l’entitat Teatre Centre, ja va ens va oferir a finals de l’any passat una revisió dels pastorets de Folch i Torres amb una mirada feminista i molt d’humor. Aquí els podeu recuperar.

Enguany ens proposen, sota la mateixa mirada, uns esquetxos teatrals breus, mordaços i ocurrents, amb les dones com a protagonistes per (des)embolicar la troca de la nostra història industrial!

Activitat gratuïta amb reserva prèvia. Ho podeu fer de dues formes: trucant al 938515176 o a través del formulari de l’agenda del web del Museu del Ter.

Clica aquí per reservar per diumenge 13 a les 12h. “Fabricants i treballadors: els nous protagonistes”

Clica aquí per reserva per diumenge 20 a les 12h. “La fàbrica de riu”

Fitxa tècnica:

Guió i direció: Neus Colomer Collell i Judit Caballeria Casals
Intèrprets: Assumpta Caballeria Suriñach, Judit Caballeria Casals, Neus Colomer Collell, Laia Heras Tubau, Susagna Tubau Muntañá.
Agraïment a: Ana Balmiza Cordón