Inici  /  Noticies   /  EL CENTRE D’ESTUDIS DELS RIUS MEDITERRANIS – MUSEU INDUSTRIAL DEL TER ORGANITZA UNA PLANTADA D’ARBRES DE RIBERA A LES MASIES DE VOLTREGÀ.

El proper divendres dia 2 de desembre es farà una plantada d’arbres d’espècies de ribera autòctones a l’entorn de l’illa del Sorral o de Gallifa, al riu Ter a les Masies de Voltregà. Aquesta plantació es fa amb el suport d’un grup de 50 voluntaris 4t d’ESO de l’IES Voltreganès. Abans de començar a plantar, se’ls explicarà l’activitat de recerca que es porta a terme associada al projecte Riberes del Ter (estudis de vegetació, mamífers, amfibis, peixos, invertebrats aquàtics, etc.) i s’incidirà especialment en les actuacions d’aquest projecte al seu municipi, les Masies de Voltregà.
Aquesta activitat es podrà fer gràcies al suport de la Fundación Biodiversidad i s’emmarca dins del projecte de restauració i custòdia fluvial “Riberes del Ter”, impulsat pels ajuntaments de Torelló, les Masies de Voltregà i Manlleu i el Centre d’Estudis dels Rius Mediterranis – Museu Industrial del Ter www.museudelter.cat/riberesdelter