Inici  /  Noticies   /  El Museu del Ter acull l’espectacle “Camins del paradís”. Un itinerari per l’obra poètica de Jacint Verdaguer

El Museu del Ter acull el divendres 19 d’octubre a les 20.30h l’espectacle “Camins del paradís”. Amb dramatúrgia de Jordi Lara el rapsode i tenorista Valentí Maymó es posa a la pell del poeta Jacint Verdaguer, que ens parla de la seva vida i ens diu, de manera emocionant, alguns dels poemes del folguerolenc.
L’espectacle comença amb l’arribada de Jacint Verdaguer al Paradís després de la seva mort. Allà, buscant la mare, que li va ensenyar les cançons de la infantesa, es proposa fer-se sentir amb la cançó del Paradís, que interpreta a la tenora.

La dramatúrgia de Jordi Lara ens porta per aquest viatge biogràfic i literari de gran intensitat. La selecció de poemes que inclou el monòleg són els següents:
Les tres volades
Cant de Gentil
Per què canten les mares?
Sortint de Càdiz
La veu del Montseny
El barretinaire
Tu que sant desitges ser