Inici  /  Noticies   /  EL MUSEU INDUSTRIAL DEL TER ACULL L’EXPOSICIÓ: EL CACAU ÉS D’ELLS LA XOCOLATA ÉS PER A TOTHOM DE LA FUNDACIÓ KAB K’UH

La Fundació Kab k’uh per a l’alimentació, nutrició i gastronimia sostenible, té com a objectiu estudiar les necessitats alimentàries del sector agrari dels països del sud per elaborar propostes de cooperació. La col·laborció neix de la recuperació de tradicions culturals i la formació i capacitació dels i les beneficiàries, amb l’objectiu de garantir un millor nivell de vida, donar suport al desenvolupament, promocionar l’assentament, la igualtat de gènere i el respecte al medi ambient. De l’especialització de la Fundació en tota la cadena de valor del cacau neix l’exposició que porta per títol “El cacau és d’ells, la xocolata és per a tothom” que reunieix un grup de fotografies i textos explicatius dels treballs de Kab k’uh.

La mostra, gratuïta, es podrà veure al museu del 17 de febrer al 20 de març, de dimarts a divendres de 10h a 13h i de 16h a 19h. Dissabtes, diumenges i festius de 10h a 14h.