Inici  /  Noticies   /  EL PASSAT EN EL PRESENT

EL PASSAT EN EL PRESENT

A les portes de commemorar els 150 anys de convivència entre l’Escola el Carme Vedruna i Manlleu l’escola vol fer un petit homenatge i recordar a tots els convilatans que han passat gran part de la seva vida dedicada al treball de la filatura en alguna de les fàbriques que fins fa poc hi havia a la població. Per aquest motiu, enguany, el taller d’expressió artística dels alumnes de sisè de primària, que juntament organitzen amb l’Escola Masferrer de Vic, ha girat entorn al Museu Industrial del Ter, reflexe del passat tèxtil de la vil·la.
L’exposició és el fruit dels diferents treballs artístics dels alumnes de 6è de cicle superior de l’escola El Carme Vedruna de Manlleu amb la col·laboració de l’Escola Masferrer de Vic i del Museu Industrial del Ter. Durant el mes de gener aquests alumnes varen visitar el MIT, per intentar copsar i representar, en treballs plàstics, les diferents peces exposades. Varen estar acompanyats per monitors i professors de les escoles Masferrer de Vic i el Carme Vedruna de Manlleu i del Museu Industrial del Ter.

Els treballs estaran exposats en una de les sales del MIT des del proper dia 12 de maig fins al 5 de Juny, de dimarts a divendres de 10 a 13h i de 16 a 19h i dissabte, diumenge i festius de 10 a 14h.