Inici  /  Noticies   /  Espectacle teatral “L’últim teló” amb motiu de l’exposició “Manlleu, ciutat de teatre”

El Museu del Ter i Teatre Centre presenten l’espectacle “L’últim teló” amb motiu de l’exposició temporal “Manlleu, ciutat de teatre” que es pot veure al museu fins al 3 de maig de 2020.
L’espectacle és una mirada des del teatre a la història mateixa del teatre a Manlleu -que podria ser la de moltes altres ciutats de Catalunya- des de l’experiència d’un tramoia amb anys i anys de dedicació discreta i altruista al teatre. Mentre desmunta i recull per darrera vegada el material escènic abans del tancament definitiu del teatre repassa alguns dels textos més significatius que s’hi havia representat. Mentrestant, el jove que l’ajuda es mostra més preocupat pel contingut del seu mòbil. Dues generacions i dues maneres de fer que són un repàs a la història del teatre al mateix temps que ens fan reflexionar sobre el seu futur.
Amb text i dramatúrgia d’Emili Jané, l’obra inclou una selecció de textos dramàtics, que ha anat a càrrec de Judit Caballeria, Neus Colomer i el mateix Emili Jané interpretats pels actors Abel Cobos, Irene Gutiérrez i Pere Riera. Són obres de gèneres i estils ben diversos que s’han representat a Manlleu al llarg de més d’un segle d’història teatral i que formen part de la memòria col·lectiva de públic i actors del teatre a la ciutat.
Es podrà veure al teatrí del Museu del Ter els dies: divendres 13, dissabte 14 i divendres 27 de març a les 21h i diumenge 15 de març a les 19h.

Les entrades, que tenen un preu de 5€, es poden adquirir al Museu del Ter al telèfon 93 851 51 76, per correu electrònic a [email protected] o a la recepció del Museu.