Inici  /
Carregant Esdeveniments
  • Aquest esdeveniment ja ha passat.
25 oct.

50 anys de la Vall d’en Bas. 9a Mostra Internacional de Cinema Etnogràfic

20:00 h

”50 anys de la Vall d’en Bas” és un documental que repassa la història de la fusió municipal de Sant Esteve d’en Bas, Sant Privat d’en Bas, Joanetes i la Pinya. La creació d’un sol municipi va facilitar la concentració parcel·laria i la fundació de la Cooperativa de la Vall d’en Bas, la qual cosa va afavorir la modernització i la racionalització del sector primari en aquest territori. Tot plegat va enfortir econòmicament el territori i va permetre la continuïtat de l’activitat agrícola. A través de diversos testimonis i d’un recull de fotografies i filmacions antigues, aportades pels mateixos veïns de la Vall d’en bas, aquest documental explica de forma senzilla i entrenadora un procés que va canviar la vida de moltes persones, així com la manera d’entendre l’activitat econòmica principal d’aquesta zona.”

50’. Tània Ribas Pallé. Any 2019

DETALLS DE L'ESDEVENIMENT