Inici  /
  • Aquest esdeveniment ja ha passat.
19 març

Anellament científic d’ocells. Sortides naturalistes a Osona 2023

09:00 h

Anellament científic d’ocells als nous aiguamolls de les Casasses de Vic. L’anellament científic d’ocells és un mètode d’estudi basat en el marcatge individual dels ocells. Qualsevol registre d’un ocell anellat pot oferir una gran quantitat d’informació de la seva biologia, especialment dels seus desplaçaments. Es farà una jornada d’anellament científic en què s’ensenyarà com identificar els ocells, com manipular-los, com s’estudien, la seva biologia, les seves migracions i els estudis concrets que en fa el Grup d’Anellament de Calldetenes – Osona.

Hora: a partir de les 9h
Punt de trobada: accés a l’espai ambiental de les Casasses des de l’aparcament de camions del C/ Cantonigròs PI Les Casasses, Vic  https://maps.app.goo.gl/6AYz6h1JTHcfbEFw7

A càrrec de:

Grup d’Anellament de Calldetenes – Osona

Aquí podeu consultar tot el programa de les sortides per descobrir els sistemes naturals d’Osona del 2023.

Els desplaçaments es fan de manera particular i per compte propi. Les activitats únicament estan cobertes per l’assegurança de Responsabilitat Cívil de l’organització. La resta de successos que es puguin esdevenir no tenen cobertura. Les dades facilitades seran enviades a la Institució Catalana d’Història Natural (ICHN) amb la finalitat de tramitar l’assegurança per l’activitat.
En el cas que ens doneu el consentiment per enviar-vos informació la finalitat de les vostres dades només seran per enviar-vos informació de les activitats programades pel Museu del Ter.

DETALLS DE L'ESDEVENIMENT

Data: 19 març
Horari: 09:00 h
Punt de trobada: Aparcament Camions Cantonigròs
Adreça: Carrer de Cantonigròs
Inscripció: Sí. Només cal que ompliu el formulari per a cada participant a l'activitat.
Preu: Activitat gratuïta