Inici  /
  • Aquest esdeveniment ja ha passat.
12 nov.

Camins de dones. 8a Mostra Internacional de Cinema Etnogràfic 2018

11:30 h

L’audiovisual “Camins de dones” es centra en una de les temàtiques sobre les que el museu ha estat realitzant recerca durant els darrers anys. Anar a treballar a la fàbrica implicava un desplaçament. Un recorregut protagonitzat sobretot per grups de dones, sovint molt ben organitzats i que creixien a mesura que s’acostaven al destí. Durant el trajecte parlaven, resaven, cantaven, de vegades festejaven i sovint esquivaven la vigilància masculina. Amb els anys aquestes dones van donar forma i fins i tot identitat a alguns d’aquests camins. Més tard, a partir de la segona meitat del segle XX, els autocars van començar a substituir aquests camins, ara abandonats.

Marina Cirera – Museu del Ter. 23’

Organitza: Generalitat de Catalunya. Departament de Cultura. Museu del Ter i Generalitat de Catalunya. Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.

DETALLS DE L'ESDEVENIMENT

Data: 12 nov.