Inici  /
Carregant Esdeveniments
  • Aquest esdeveniment ja ha passat.
19 oct.

“Camins del paradís”.

20:30 h

Amb CAMINS DEL PARADÍS, el rapsode i tenorista Valentí Maymó ens convida a un espectacle singular. Es posa a la pell del poeta Jacint Verdaguer, que ens parla de la seva vida i ens diu, de manera emocionant, alguns dels poemes del folguerolenc.
L’espectacle comença amb l’arribada de Jacint Verdaguer al Paradís després de la seva mort. Allà, buscant la mare, que li va ensenyar les cançons de la infantesa, es proposa fer-se sentir amb la cançó del Paradís, que interpreta a la tenora. El mateix Maymó encarna Verdaguer en un monòleg en què apareixen poemes com “El calze i l’arpa”, “A la Verge”, “Mon Déu” o “A un viatger” entre d’altres. El recital inclou apunts musicals en directe de música de tenora, a càrrec del rapsode.

DETALLS DE L'ESDEVENIMENT

Data: 19 oct.
Horari: 20:30 h
Punt de trobada: Museu del Ter