Inici  /
  • Aquest esdeveniment ja ha passat.
06 oct.

“Descobreix Manlleu” visita guiada. Festa del Porc i la Cervesa 2018

12:00 h

Cada any Manlleu acull la Festa del Porc i la Cervesa, la fira que combina gastronomia i oci a la Capital del Ter. La matança del porc, l’elaboració d’embotits, la degustació de productes, el mercat, els tastos de cerveses artesanes, els espais infantils, els concerts o els tallers de cuina… són algunes de les activitats programades per a l’ocasió.

La història de la ciutat de Manlleu va lligada al riu Ter. Sortint des del Museu del Ter farem un passeig a la vora del Ter seguint el canal industrial, una peça clau per la industrialització de la vila. Ens endinsarem pels singulars carrers del Baix Vila que ens portaran fins a la monumental plaça porxada de Fra Bernadí, una de les més grans de Catalunya. Acabarem el nostre recorregut al nucli d’origen medieval de Manlleu, el Dalt Vila, on pujarem al campanar de l’església de Santa Maria per acabar amb fantàstiques vistes de la plana de Vic.

DETALLS DE L'ESDEVENIMENT

Data: 06 oct.