ACTIVITAT SUSPESA: La geologia i els fòssils. Descoberta de l’escull coral·li de Collsuspina a Moià. Sortides sistemes naturals 2020

Inici  /
  • Aquest esdeveniment ja ha passat.
21 març

09:00 h

Farem de geòlegs i hidrogeòlegs per un dia, visitant diferents afloraments rocosos de l’escull coral·lí de l’eocè entre Collsuspina i Moià. Observarem un gran nombre de fòssils i roques, així com el Karst de les Coves del Toll.

*Es recomana portar calçat còmode per caminar, una lupa d’observació i un bloc per prendre notes.

Aquí podeu veure la resta d’activitats programades

Els desplaçaments es fan de manera particular i per compte propi. Les activitats únicament estan cobertes per l’assegurança de Responsabilitat Cívil de l’organització. La resta de successos que es puguin esdevenir no tenen cobertura. Les dades facilitades seran enviades a la Institució Catalana d’Història Natural (ICHN) amb la finalitat de tramitar l’assegurança per l’activitat.
En el cas que ens doneu el consentiment per enviar-vos informació la finalitat de les vostres dades només seran per enviar-vos informació de les activitats programades pel Museu del Ter.

Data: 21 març
Hora: 09:00 h
Punt de trobada: Parc Prehistòric de les Coves del Toll de Moià
Adreça: Aparcament del Parc Prehistòric de les Coves del Toll de Moià. Carretera N141c, km32