Inici  /
  • Aquest esdeveniment ja ha passat.
17 oct.

“La historiografia de Manlleu: estat de la qüestió”

19:30 h

La Biblioteca Municipal de Manlleu BBVA, amb la col·laboració del Museu del Ter, commemora els 125 anys de la publicació del llibre Manlleu, “Croquis para su historia” de Domènec Torrent i Garriga.

Pel fet de tractar-se de tota una joia bibliogràfica local i la primera obra que tractava la història manlleuenca de forma panoràmica hem cregut interessant d’organitzar la taula rodona “La historiografia de Manlleu: estat de la qüestió”. Tindrà lloc el proper dimecres 17 d’octubre de 2018, a les 19.30 h a la sala de la Biblioteca (carrer del Pont, 16-18, 2n de Manlleu).

Aquest acte comptarà amb la participació de les historiadores Mercè Puntí, Carme Subiranas i Judit Caballeria, que han treballat en la investigació i difusió d’aspectes de la història de Manlleu. La taula serà moderada per Pere Casas, tècnic del Museu del Ter.

DETALLS DE L'ESDEVENIMENT

Data: 17 oct.