Inici  /
  • Aquest esdeveniment ja ha passat.
04 jul.

“Fer de músic”, un projecte de recuperació de la memòria de les cobles orquestres del Museu de la Mediterrània.

19:30 h

Jordi Molina (tenora i compositor) i Gerard Cruset (director del Museu de la Mediterrània)

El projecte “Fer de Músic” és un treball de recuperació, preservació i divulgació, a través d’enregistraments i documentació manuscrita i fotogràfica, de la memòria dels músics històrics vinculats al món de la sardana i les cobles orquestres de Catalunya. “Fer de músic” recol·lecta les seves vivències personals i professionals, i testimonia l’evolució d’un dels oficis més arrelats al territori empordanès, protagonista d’excepció de les festes populars i la música tradicional.

El projecte ha sortit també de les fronteres empordaneses i en la sessió veurem el treball i entrevista amb Lluís Turet , músic de Sant Hipòlit de Voltregà.

Properament el Museu de la Mediterrània i el Museu del Ter treballaran per acostar a Osona el projecte, amb la incorporació de músics de la nostra comarca.

DETALLS DE L'ESDEVENIMENT

Data: 04 jul.