Inici  /
  • Aquest esdeveniment ja ha passat.
16 ag.

Jornada de portes obertes amb motiu de la Festa Major de Manlleu 2019

11:00 h - 14:00 h

Amb motiu de la Festa Major de Manlleu 2019 el Museu del Ter ha organitzat diverses activitats entre les quals una jornada de portes obertes per conèixer les seves instal·lacions. Durant les jornades, que tindran lloc el dijous 15 i el divendres 16 d’agost, es faran demostracions de la turbina Fontaine.  Durant la demostració es podrà veure com amb la força de l’aigua es mou la turbina i a través de politges i corretges arriba a les diferents màquines del procés de la filatura.
Durant la visita a més a més de les exposicions permanents també es pot veure l’exposició temporal “Sardanes a Manlleu. Una història de cultura i lleure”. Aquesta exposició, amb motiu de la celebració de l’aniversari de l’Agrupació Sardanista Manlleuenca, proposa un viatge pels més de cent anys d’història de la sardana a Manlleu.

Dijous 15 i divendres 16 d’11h a 14 i de 17h a 20h

DETALLS DE L'ESDEVENIMENT