Inici  /
  • Aquest esdeveniment ja ha passat.
28 oct.

Josep Pujol, un campió tot terreny en motos. 11a Mostra Internacional de Cinema Etnogràfic 2021

19:30 h

“L’any 1977, el taradellenc Josep Pujol i Baucells es va proclamar campió d’Espanya de motorisme tot terreny en categoria Júnior superior a 75cc. Una modalitat que englobava el trial, el motocròs i la velocitat. Baucells va començar a competir oficialment amb 23 anys i, a banda del campionat estatal que va guanyar amb 26 anys, compta amb diferents títols en el seu palmarès. En aquestes proves, el seu pare era l’encarregat de filmar-ho.
La sessió comptarà amb la presencia de Josep Pujol. Al finalitzar la projecció es farà tertúlia.
Org. Grup de Recerca Local i Arxiu Fotogràfic

Aforament limitat. Cal reserva prèvia.

Títol: Josep Pujol, un campió tot terreny en motos (20’). Josep Pujol. Any 2021. 40’.
Data: Dijous 28 d’octubre
Hora: a les 19.30 hores
Població i lloc: Biblioteca Antoni Pladevall i Font (Carretera de Balenyà, 101)

DETALLS DE L'ESDEVENIMENT