Inici  /
  • Aquest esdeveniment ja ha passat.
06 abr.

La història geològica d’osona a través de les seves roques

10:00 h

Prenent com a punt de partida el mapa geològic d’Osona a escala 1:50.000 i el reconeixement de les principals roques que configuren el paisatge desgranarem la història geològica d’Osona, a través d’un taller eminentment pràctic.

*Es recomana portar lupa per observar i un bloc per prendre notes. Activitat recomanada a majors de 12 anys.

Aquí podeu veure la resta d’activitats programades

Els desplaçaments es fan de manera particular i per compte propi. Les activitats únicament estan cobertes per l’assegurança de Responsabilitat Cívil de l’organització. La resta de successos que es puguin esdevenir no tenen cobertura. Les dades facilitades seran enviades a la Institució Catalana d’Història Natural (ICHN) amb la finalitat de tramitar l’assegurança per l’activitat.
En el cas que ens doneu el consentiment per enviar-vos informació la finalitat de les vostres dades només seran per enviar-vos informació de les activitats programades pel Museu del Ter.

DETALLS DE L'ESDEVENIMENT

Data: 06 abr.
Horari: 10:00 h
Punt de trobada: Museu del Ter