Suspesa la funció de “L’últim teló” . Espectacle teatral amb motiu de l’exposició “Manlleu, ciutat de teatre”

Inici  /
  • Aquest esdeveniment ja ha passat.
15 març

19:00 h

Amb motiu de les mesures preses per la Generalitat de Catalunya respecte a la situació del COVID-19, el Museu del Ter suspèn les representacions de “L’últim teló” programades per divendres 13, dissabte 14 i diumenge 15 de març.

Els diners de les entrades ja adquirides es retornaran a la recepció del Museu.

De moment, i a l’espera de noves indicacions de les autoritats competents, es manté la representació del dia 27 de març. Anirem informant.

Moltes gràcies per la vostra comprensió!

Data: 15 març
Hora: 19:00 h
Inscripció: Cal reserva prèvia al 93 851 51 76, al correu electrònic [email protected] o directament a la recepció del Museu.
Preu: 5€