Inici  /
  • Aquest esdeveniment ja ha passat.
26 jul.

Programem de nou “L’últim teló” . Espectacle teatral amb motiu de l’exposició “Manlleu, ciutat de teatre”

19:00 h

El passat mes de març a causa de les mesures derivades de l’estat d’alarma amb motiu de la COVID-19 el Museu del Ter va haver de suspendre les representacions de l’espectacle “L’últim teló” programades per divendres 13, dissabte 14, diumenge 15 de març i divendres 27 de març. Ara, amb la situació actual d’alerta sanitària i  prenent les condicions i mesures de seguretat adequades, us informem que tornem a programar l’espectacle “L’últim teló”

L’espectacle, produït pel Museu del Ter i el Teatre Centre, es podrà veure al Museu els dies: divendres 3, dissabte 4, dijous 9 i divendres 10 de juliol a les 21h . Gràcies, però, a la gran demanda d’entrades les funcions s’han ampliat al dijous 16 i al divendres 17 de juliol. “L’últim teló”, amb text i dramatúrgia d’Emili Jané, es fa amb motiu de l’exposició temporal “Manlleu, ciutat de teatre” que encara es pot veure al Museu fins al 31 d’agost. L’obra és una selecció aleatòria de textos de gèneres i estils ben diversos que s’han representat al llarg dels anys a Manlleu.

L’aforament és limitat. El preu de les entrades és de 5€ i la reserva la podeu fer trucant al telèfon 93 851 51 76 o bé al correu electrònic [email protected].

DETALLS DE L'ESDEVENIMENT

Data: 26 jul.
Horari: 19:00 h
Punt de trobada: Museu del Ter
Adreça: Plaça de les Dones del Ter, 1
Inscripció: Cal reserva prèvia al 93 851 51 76, al correu electrònic [email protected] o directament a la recepció del Museu.
Preu: 5€