Inici  /
  • Aquest esdeveniment ja ha passat.
25 nov.

Visita guiada: “El Museu del Ter amb ulls de dona” dins els actes del 25 N (Dia Internacional per a l’Eliminació de la violència vers les dones)

12:00 h

Des del Museu expliquem la importància de la industrialització a casa nostra. A través de les exposicions permanents “La fàbrica de riu” i “La societat industrial” desgranem alguns dels aspectes més transcendents. Ara us proposem una visita guiada per aquestes exposcions en clau de gènere. Hi treballaven dones a les fàbriques? En quines condicions? Quines feines realitzaven? Malgrat que són aspectes que ja hem tractat en d’altres ocasions, segur que no n’hem parlat suficient i ni molt menys les hem reivindicat com es mereixen. El diumenge 25N, Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència vers les Dones, ens mirarem el Museu del Ter amb ulls de dona. Visita a càrrec de Marina Cirera, historiadora i col·laboradora del Museu del Ter.

DETALLS DE L'ESDEVENIMENT

Data: 25 nov.
Horari: 12:00 h
Punt de trobada: Museu del Ter
Adreça: Plaça de les Dones del Ter, 1
Inscripció: No cal inscripció
Preu: Gratuïta
Observacions: Porteu imatges que seran documentades i retornades el mateix dia.