Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis Theme natoque penatibus.

Latest Posts

Sorry, no posts matched your criteria.

Nits de teatre al Museu del Ter: “Cafè, coope i puro”

Inici  /  Nits de teatre al Museu del Ter: “Cafè, coope i puro”
  • Aquest event ja ha passat.
14 jul.

Nits de teatre al Museu del Ter: “Cafè, coope i puro”

9:00 pm - 10:00 pm

El Museu del Ter i la companyia CorCia teatre presenten l’espectacle “Cafè, coope i puro”. Les protagonistes d’aquesta història seran la cooperativa i la música on cada nit hi haurà una sorpresa musical amb artistes convidats.

“A través d’aquestes quatre parets i des de darrere el taulell he format part d’una il·lusió col·lectiva, d’una manera diferent de viure el dia a dia. Sempre acompanyat del so del piano, de les fitxes del dòmino i del so de les copes, de les converses de política, de discussions, de balls, d’alegries i misèries, de canvis, de noves etapes i de nous projectes.
La cooperativa ha estat molt més que una botiga, ha estat un lloc de trobada, un reflex de la història del segle XX, oberta ara i sempre als nous temps. I jo segueixo i seguiré aquí: observant i sent-ne sempre part.”

Data: 14 jul.
Hora: 9:00 pm - 10:00 pm
Inscripció: Aforament limitat. Cal reserva prèvia al telèfon 93 851 51 76 o a info@museudelter.cat
Preu: 16€