Inici  /
Carregant Esdeveniments
  • Aquest esdeveniment ja ha passat.
07 oct.

Funció especial de “Cafè, coope i puro”

19:00 h

Aquest estiu més de 800 persones van fer que l’espectacle per a les nits d’estiu al Museu del Ter “Cafè, coope i puro” fos un gran èxit. Per aquest motiu i coincidint amb la Festa del Porc i la Cervesa es farà un nou passi el diumenge 7 d’octubre a les 19h.

La restauració de l’antic Piano de la Cooperativa, que havia estat donat al Museu del Ter pels darrers responsables d’aquesta institució centenària desprès del seu tancament definitiu, va ser el detonant d’un espectacle que repassa la història d’aquesta entitat. La Cooperativa havia estat importantíssima per a les classes assalariades manlleuenques durant les primeres dècades del segle XX i una de les principals institucions de la ciutat. Les protagonistes d’aquesta història són la cooperativa i la música amb una sorpresa musical amb artista convidat.

“A través d’aquestes quatre parets i des de darrere el taulell he format part d’una il·lusió col·lectiva, d’una manera diferent de viure el dia a dia. Sempre acompanyat del so del piano, de les fitxes del dòmino i del so de les copes, de les converses de política, de discussions, de balls, d’alegries i misèries, de canvis, de noves etapes i de nous projectes.
La cooperativa ha estat molt més que una botiga, ha estat un lloc de trobada, un reflex de la història del segle XX, oberta ara i sempre als nous temps. I jo segueixo i seguiré aquí: observant i sent-ne sempre part.”

DETALLS DE L'ESDEVENIMENT

Data: 07 oct.
Horari: 19:00 h
Punt de trobada: Museu del Ter