Nits de teatre al Museu del Ter: “Cafè, coope i puro”

Inici  /
  • Aquest event ja ha passat.
10 ag.

Nits de teatre al Museu del Ter: “Cafè, coope i puro”

9:00 pm - 10:00 pm

El Museu del Ter i la companyia CorCia teatre presenten l’espectacle “Cafè, coope i puro”. Les protagonistes d’aquesta història seran la cooperativa i la música on cada nit hi haurà una sorpresa musical amb artistes convidats.

“A través d’aquestes quatre parets i des de darrere el taulell he format part d’una il·lusió col·lectiva, d’una manera diferent de viure el dia a dia. Sempre acompanyat del so del piano, de les fitxes del dòmino i del so de les copes, de les converses de política, de discussions, de balls, d’alegries i misèries, de canvis, de noves etapes i de nous projectes.
La cooperativa ha estat molt més que una botiga, ha estat un lloc de trobada, un reflex de la història del segle XX, oberta ara i sempre als nous temps. I jo segueixo i seguiré aquí: observant i sent-ne sempre part.”

Data: 10 ag.
Hora: 9:00 pm - 10:00 pm
Inscripció: Aforament limitat. Cal reserva prèvia al telèfon 93 851 51 76 o a info@museudelter.cat
Preu: 16€