Inici  /
  • Aquest esdeveniment ja ha passat.
09 jul.

“Novè 2a”, l’obra

20:30 h

Des del passat desembre al canal de youtube del Museu es poden veure els 5 capítols més un capítol 0 de presentació del projecte audiovisual de Novè 2a. En cada un d’ells es fa la presentació d’un dels personatges: en Josep interpretat per en Jordi Arqués, l’Abdellah per en Moha Amazian, en Manuel per en Francesc Pérez, la Fina per l’Anna Presegué i la Montse per la Laia Montforte i es presenta la trama de relacions que ara tindrà el seu desenllaç en l’espectacle teatral que es podrà veure aquest juliol i agost al teatrí del Museu del Ter.

La Montserrat, després d’anys d’absència, entra per darrera vegada al novè segona dels pisos de can Garcia, abans que siguin enderrocats. El mateix pis que uns anys abans el seu pare havia traspassat a l’Abdelah.
La relació del jove, vingut fa poc del Marroc, amb la Fina continua endavant no sense entrebancs. Les diferencies culturals fan que la seva vida a la comunitat no sigui un camí de roses.
Els anys, però, van posant les coses al seu lloc i com si d’una recepta culinària es tractés, cada ingredient es fa imprescindible en un deliciós i harmoniós plat.

– Dies: al juliol 9, 10, 16, 17, 22, 23, 24, 29, 30, 31 i a l’agost 5, 6, 7
– Hora: 20.30h
– Preu: 16€
– Venda d’entrades, a partir del 21 de juny a: www.entradesmanlleu.cat

Clica aquí per veure el cinc capítols i el capítol 0 on s’explica el projecte de la docusèrie “Novè 2a”.

DETALLS DE L'ESDEVENIMENT

Data: 09 jul.
Horari: 20:30 h
Punt de trobada: Museu del Ter