Inici  /
  • Aquest esdeveniment ja ha passat.
02 oct.

Petitet. 8a Mostra Internacional de Cinema Etnogràfic 2018

21:30 h

Joan Ximénez Valentí, Petitet, un corpulent gitano del barri del Raval de Barcelona, havia acompanyat –tocant els bongos– molts dels grans músics de la rumba. Abans de morir la seva mare, en Petitet li va prometre que algun dia retornaria la rumba catalana a dalt de tot, a un dels escenaris més importants: al Gran Teatre del Liceu. Per poder complir la seva promesa, haurà de reunir una vintena de músics gitanos –genials, però indisciplinats– i aconseguir el miracle que suposa posar-se d’acord amb una orquestra simfònica. Els assaigs certament són un caos: els seus gitanos no han llegit mai una partitura. Tot i les dificultats, en Petitet aprofita tant els dies bons com els dolents, disposat a complir la promesa que va fer a la seva mare.

Carles Bosch. Catalunya, 2017. 103’

Organitza: Generalitat de Catalunya. Departament de Cultura. Museu del Ter i Cineclub Vic

DETALLS DE L'ESDEVENIMENT

Data: 02 oct.