Jornada de portes obertes amb motiu de la Festa del Porc i la Cervesa 2019

Inici  /
  • Aquest event ja ha passat.
05 oct.

Jornada de portes obertes amb motiu de la Festa del Porc i la Cervesa 2019

10:00 h - 14:00 h

Amb motiu de la Festa del Porc i la Cervesa 2019 el Museu del Ter ha organitzat diverses activitats entre les quals una jornada de portes obertes per conèixer les seves instal·lacions. Durant les jornades, que tindran lloc el dissabte 5 i el diumenge 6 d’octubre, es podrà veure antiga maquinària del tèxtil, maquetes, audiovisuals i altres recursos que fan de la visita una experiència propera.
Durant la visita a més a més de les exposicions permanents també es pot veure l’exposició temporal “100 anys de Gràfiques Manlleu. Un projecte global amb fort arrelament local”.  Des del desembre de 1919, any de fundació de Tipografia Manlleuenca, es pot resseguir la història del segle XX a Manlleu a través dels milers i milers de pàgines i papers impresos per la impremta de la família Contijoch.

Dissabte 5 i diumenge 6 de 10h a 14h

Data: 05 oct.