Inici  /
  • Aquest esdeveniment ja ha passat.
02 abr.

Recuperem el bosc del riu! Sortides naturalistes a Osona 2022

10:00 h

Farem una visita guiada a les obres de restauració del riu Ter a les Masies de Voltregà. Es tracta d’una actuació emmarcada en el projecte Europeu Life Alnus, de cosnervació i recuepració dels boscos de ribera am l’objectiu de conservar i incrementar la biodiveristat fluvial.

Els treballs que s’hi estan fent l’any 2021 són de millor de la morfologia de la llera i les illes, de tractament i retirada de la vegetació exòtica invasora i de replantació amb espècies autòctones.

Hora: 10h
Punt de trobada: zona de descans al riu Ter a Les Masies de Voltregà. Espai Natural Meandres i Illes de les Gambires i Gallifa.

A càrrec de:
Centre de Ciència i Tecnologia Forestal de Catalunya i Centre d’Estudis dels Rius Mediterranis-UVic-UCC/Museu del Ter

Aquí podeu consultar tot el programa de les sortides per descobrir els sistemes naturals d’Osona del 2022.

Els desplaçaments es fan de manera particular i per compte propi. Les activitats únicament estan cobertes per l’assegurança de Responsabilitat Cívil de l’organització. La resta de successos que es puguin esdevenir no tenen cobertura. Les dades facilitades seran enviades a la Institució Catalana d’Història Natural (ICHN) amb la finalitat de tramitar l’assegurança per l’activitat.
En el cas que ens doneu el consentiment per enviar-vos informació la finalitat de les vostres dades només seran per enviar-vos informació de les activitats programades pel Museu del Ter.

DETALLS DE L'ESDEVENIMENT

Data: 02 abr.
Horari: 10:00 h
Punt de trobada: Zona De Descans a les Masies de Voltregà
Adreça: Espai Natural Meandres i Illes de les Gambires i Gallifa.
Inscripció: Sí. Només cal que ompliu el formulari per a cada participant a l'activitat.
Preu: Activitat gratuïta