Inici  /
  • Aquest esdeveniment ja ha passat.
06 ag.

Ruta: “Manlleu, ciutat de teatres”

19:00 h - 20:30 h

Amb motiu de l’exposició “Manlleu, ciutat de teatre” que podeu veure al Museu del Ter fins al 31 d’agost, us proposem la ruta “Manlleu, ciutat de teatres”, el dia 6 d’agost a les 19h.

Sortirem del Museu del Ter i resseguirem els carrers de Manlleu pels diferents espais que en algun moment comprès entre el primer terç del segle XIX i l’actualitat han sigut un teatre o sala amb funcions teatrals. El recorregut, que acabarà a l’Espai Rusiñol, servirà també per anar escrivint la història del teatre manlleuenc a través de les diverses societats, noms propis i obres de teatre representades.

Us animem a descobrir Manlleu des d’una perspectiva diferent, la d’una ciutat de teatres!

Aforament limitat a 20 persones

Durada aproximada de la ruta: 1h 30m

Inici: Museu del Ter

Final: Espai Rusiñol

Reserves al telèfon 93 851 51 76 o al correu electrònic [email protected]

RECORDEU! A causa de la situació actual d’alerta sanitària les propostes del museu estan temporalment subjectes a noves condicions i mesures de seguretat.

DETALLS DE L'ESDEVENIMENT

Data: 06 ag.
Horari: 19:00 h - 20:30 h
Punt de trobada: Museu del Ter