Inici  /
  • Aquest esdeveniment ja ha passat.
24 nov.

Visita amb motiu del Dia Internacional contra les Violències Masclistes: “El Museu del Ter, patrimoni de les dones!”

12:00 h

Durant els darrers anys als museus a poc a poc hem anat prenent consciència de la necessitat de visibilitzar les dones en les col·leccions i, sobretot, en els relats. Amb la voluntat de revertir el menysteniment del seu paper històric i reivindicar-les com a part legítima del patrimoni i la memòria col·lectiva ja fa anys que al Museu del Ter posem les dones del tèxtil en el centre d’atenció. Per tant, hem de fer visibles les dones en els continguts dels museus, i hem d’incorporar també la mirada de les dones sobre el món. La visita guiada “El Museu del Ter, patrimoni de les dones!”, pretén avançar en aquesta direcció.

DETALLS DE L'ESDEVENIMENT

Data: 24 nov.