Inici  /
  • Aquest esdeveniment ja ha passat.
03 febr.

Visita guiada a l’expo “NO SE’N PARLAVA. Represaliats i reprealiades pel franquisme a Manlleu” amb motiu de la commemoració dels 80 anys del final de la Guerra Civil

12:00 h

El 4 de febrer de 1939 les tropes franquistes entraven a Manlleu. S’acabava la guerra i s’imposava un nou projecte polític i social, amb uns nous valors. La repressió en seria un dels instruments. Per als que es consideraven guanyadors, el malson acabava. Per a la resta, els vençuts, en començava un de nou.

Amb motiu de la commemoració dels 80 anys del final de la Guerra Civil les historiadores i comissaries de l’exposició “NO SE’N PARLAVA. Represaliats i represaliades pel franquisme a Manlleu” Imma Domènech i Assumpta Tort faran una visita guiada per la mostra.

DETALLS DE L'ESDEVENIMENT

Data: 03 febr.