Inici  /
  • Aquest esdeveniment ja ha passat.
16 ag.

Visites teatralitzades “L’esperit del Ter” 2020

13:00 h

En Quim o l’Assumpta són els nostres esperits del Ter i amb ells coneixeràs com era el treball de la fàbrica, quines eren les condicions socials de l’època i l’energia que utilitzaven per moure les màquines del procés de la filatura. Posaran en marxa la turbina Fontaine gràcies a la força de l’aigua i podràs veure el moviment de la turbina, els embarrats i les màquines del procés de la filatura.

Reserva prèvia recomanada. Aforament limitat a 15 pax. L’activitat està subjecte a les mesures de seguretat vigents: la utilització obligatòria de la mascareta i el rentat de mans.

Podeu fer la vostra reserva de l’activitat omplint el formulari, trucant al telèfon 938515176 o bé enviant un correu electrònic a [email protected]

En el cas que ens doneu el consentiment per enviar-vos informació la finalitat de les vostres dades només seran per enviar-vos informació de les activitats programades pel Museu del Ter.

DETALLS DE L'ESDEVENIMENT

Data: 16 ag.
Horari: 13:00 h
Punt de trobada: Museu del Ter