Inici  /  Noticies   /  El Museu del Ter acull l’exposició retrospectiva del Grup Fotogràfic Manlleu “40 anys fotografiant els Tonis”

No es pot entendre el Grup Fotogràfic Manlleu sense entendre el concurs fotogràfic dels Tonis. Els dos han estat camins paral·lels, que cada mes de gener convergien per reunir a Manlleu a dotzenes d’aficionats i professionals de la fotografia d’arreu de Catalunya.

En aquesta exposició el visitant podrà veure algunes dels centenars de fotografies que s’han presentat durant les darreres quatre dècades. Una retrospectiva que permet  mirar endarrere i veure que l’arxiu fotogràfic d’aquest concurs és un dels majors llegats del Grup Fotogràfic Manlleu. Un testimoni gràfic de la intangible dedicació de molts socis i sòcies del grup en l’organització d’aquest concurs.

L’exposició és gratuïta i es podrà veure fins al 13 de febrer de dimarts a diumenge de 10 a 14h.