Inici  /  Noticies   /  EXPOSICIÓ TEMPORAL EL COLOR DE LA CIÈNCIA

EXPOSICIÓ TEMPORAL EL COLOR DE LA CIÈNCIA

L’exposició fa una reflexió sobre el paper de la ciència i la tecnologia en la nostra societat, a través d’il·lustracions de temàtica científica realitzades pel dibuixant Fernando Krahn, que posen de relleu les possibilitats que té l’humor com a eina didàctica. A més, les il·lustracions s’acompanyen de poemes escrits per David Jou, professor de física de la Universitat Autònoma de Barcelona i poeta.

Tot plegat es vol demostrar que la ciència també és cultura i, que l’activitat científica pot tenir una vessant poètica, artística i humorística, a més de la periodística, que afavoreix la seva difusió i comprensió entre el públic en general. A més de la selecció de les il·lustracions de Krahn que van ser publicades al suplement de ciència de “La Vanguardia”, el rerefons científic dels dibuixos s’explica mitjançant cinc mòduls que permeten que el visitant penetri en el seu interior. Allà hi trobarà cites de científics, explicacions de fenòmens naturals o d’altres imatges que l’ajudaran a interpretar el dibuix en qüestió.

L’exposició romandrà oberta del 15 d’abril al 5 de juny, de dimarts a divendres de 10 a 13h i de 16 a 19h, dissabtes, diumenges i festius de 10 a 14h.