Inici  /  Noticies   /  Visites guiades a l’exposició “Ocellots del Ter”, amb sortida al Passeig del Ter

L’Exposició temporal “Ocellots del Ter. Els ocells del Ter de Manlleu, d’Instagram al Museu” arriba a la seva recta final. Estarà oberta fins al diumenge 3 d’octubre i posteriorment serà desmuntada. Preveiem presentar properament un catàleg en versió digital de l’exposició, però aquesta setmana teniu la darrera ocasió per visitar-la a les sales d’exposició del museu. Més de 3.000 persones ja ho han fet.

Per acomiadar-nos de l’exposició us proposem dues visites guiades el proper dissabte dia 2 d’octubre (Inscripció aquí) i el diumenge 3 d’octubre (Inscripció aquí).

Us esperem!