Inici  /  Noticies   /  EXPOSICIÓ TEMPORAL UN SEGLE DE TOROS EN IMATGES. 10 ANYS DE LA REFUNDACIÓ DE LA PENYA TAURINA MANLLEUENCA.

El passat 2009 la Penya Taurina Manlleuenca complia els 10 anys de la seva refundació. Per aquest motiu s’ha elaborat una exposició de fotografia històrica que reflecteix els moments més importants i significatius de la tauromàquia a la nostre comarca, i especialment a Manlleu al llarg de tot el segle XX.

Una selecció de les millors instantànies taurines que repassen la trajectòria de la penya i dels toros a la nostra comarca. Una visió històrica a través del blanc i negre de les òptiques d’aficionats o del propi Francesc Rierola, ens aproparan a una realitat social del s.XX ben present a la nostra ciutat.
9 àmbits temàtics, que juntament amb diferents cartells originals i un audiovisual es trobaran al Museu Industrial del Ter des del 22 d’octubre fins al 12 de desembre.

La exposició temporal és gratuïta i estarà a la 2a planta del Museu Industrial del Ter fins el 12 de desembre.

Us hi esperem!