Home  /  Novetats   /  REUNIÓ PER VALORAR L’INFORME SOBRE LA CASA MUSEU DEL VOLTREGANÈS

REUNIÓ PER VALORAR L’INFORME SOBRE LA CASA MUSEU DEL VOLTREGANÈS

El dissabte 12 de febrer el Museu del Ter-Museu Suport Territorial va assistir a una reunió amb la Casa Museu del Voltreganès i l’alcaldessa de Les Masies de Voltregà, la Sra. Verònica Ruiz, l’alcalde de Sant Hipòlit de Voltregà, el Sr. Gerard Sancho, l’alcalde de Santa Cecília de Voltregà, el Sr. Joan Senmartí, la primera tinent d’alcalde de l’Ajuntament de Les Masies de Voltregà, la Sra. Gemma Sánchez i la regidora de l’ajuntament de Les Masies de Voltregà, la Sra. Maria Rosa Álvarez.

La reunió, proposada des de la Casa Museu del Voltreganès, va servir per explicar la situació en que es troba aquesta entitat, així com per valorar de manera conjunta “l’Informe sobre les col·leccions de la Casa Museu del Voltreganès”, redatcat a finals de l’any 2021 per l’antropòleg i director de l’Ecomuseu de les Valls d’Àneu, Jordi Abella Pons. La trobada també va servir per plantejar possibles escenaris de futur  de la Casa Museu del Voltreganès i continuar treballant en la seva viabilitat.