Inici  /  Noticies   /  Presentació de la publicació “La història del cooperativisme a la Catalunya Central. Un estat de la qüestió i reptes de futur”

CLIQUEU AQUÍ PER VEURE LA PUBLICACIÓ DIGITAL

El proper divendres 6 de maig a les 19:30 es presenta al Museu del Ter la publicació digital “La història del cooperativisme a la Catalunya Central. Un estat de la qüestió i reptes de futur” dels historiadors osonencs Gerard Vallejo i Joan Torrents. La presentació anirà a càrrec de l’historiador i professor de la Universitat de Vic Josep Casanovas. Per la seva banda els historiadors repassaran el treball d’investigació així com les possibles línies d’investigació futures.

En aquest marc l’Ateneu Cooperatiu de la Catalunya Central presentarà noves línies de treball per impulsar la recerca en el marc del projecte “El fil de la cooperació”. L’Ateneu i el Museu  treballen conjuntament amb l’objectiu “d’estirar el fil” per conèixer la història del cooperativisme i les experiències concretes de les cooperatives de la Catalunya Central.

L’acte comptarà amb la presència de la delegada del govern a la Catalunya Central Rosa Vestit, la regidora de Cultura de l’Ajuntament de Manlleu Eva Font.

Clicant aquí també es podrà seguir en línia la presentació a través del nostre canal de Youtube.