Inici  /  Noticies   /  Tornem a fer la Ruta: “Manlleu, ciutat de teatres”

Tornem a fer la Ruta: “Manlleu, ciutat de teatres”

Aquest dijous 6 d’agost a les 19h tornem a fer la ruta “Manlleu, ciutat de teatres”

Amb motiu de l’exposició “Manlleu, ciutat de teatre” que encara podeu veure al Museu del Ter fins al 31 d’agost, es varen programar pels dies 28 de juny i 5 de juliol a les 11h la ruta “Manlleu, ciutat de teatres”. Després de l’èxit de la proposta tornem a fer una nova sortida el dijous 6 d’agost a les 19h.

Sortirem del Museu del Ter i resseguirem els carrers de Manlleu pels diferents espais que en algun moment comprès entre el primer terç del segle XIX i l’actualitat han sigut un teatre o sala amb funcions teatrals. El recorregut, que acabarà a l’Espai Rusiñol, servirà també per anar escrivint la història del teatre manlleuenc a través de les diverses societats, noms propis i obres de teatre representades.

Us animem a descobrir Manlleu des d’una perspectiva diferent, la d’una ciutat de teatres!

Aforament limitat: 20 persones

Durada aproximada de la ruta: 1h 30m

Inici: Museu del Ter

Final: Espai Rusiñol

Reserves al telèfon 93 851 51 76 o al correu electrònic [email protected]

RECORDEU! A causa de la situació actual d’alerta sanitària les propostes del museu estan temporalment subjectes a noves condicions i mesures de seguretat.