Home  /  Novetats   /  CURS D’INTRODUCCIÓ A LA CONSERVACIÓ PREVENTIVA

CURS D’INTRODUCCIÓ A LA CONSERVACIÓ PREVENTIVA

Des del Museu del Ter – Museu de Suport Territorial s’ha organitzat un curs de formació d’introducció a la conservació preventiva. Una necessitat que reclamaven alguns dels equipaments que formen part del Museu de Suport Territorial i que creiem d’interès per a tots els equipaments culturals que en formen part. Entre el Museu del Ter – Museu de Suport Territorial i el Camp de les Lloses s’ha organitzat aquest curs que va  dirigit al personal dels equipaments, o als tècnics dels ajuntaments que puguin estar-ne interessats.

El contingut del curs de formació d’introducció a la conservació preventiva serà:

• Gestió de les condicions climàtiques i ambientals en sala d’exposició i a les sales de reserva.
  • Recipients, vitrines i materials compatibles.
  • Identificar i establir objectius de conservació.
  • Planificació estratègica en funció dels recursos existents. Ordenar prioritats.

Aquest curs serà una sessió de caràcter introductori, amb l’objectiu de que en un futur es puguin fer altres sessions desenvolupant més conceptes de la conservació en els equipaments culturals.

El curs es durà a terme el proper dilluns 28 de febrer al Camp de les Lloses, al carrer Pau Casals, número 2 de Tona.