Activitat per a persones amb NEE

Inici  /  Activitat per a persones amb NEE

Consisteix en un taller que se centra en l’exposició permanent “La fàbrica de riu”. Descobrirem i manipularem les principals matèries tèxtils naturals (cotó, llana, cànem i lli). Farem un recorregut per l’exposició “La fàbrica de riu” i veurem el procés de transformació de cotó en fil. Finalment entrarem a l’espai taller on hi farem una reproducció de la fàbrica de Can Sanglas per reforçar tot el que hem vist i treballat: hi ubicarem els diferents espais, la màquinaria, els treballadors, els obrers, l’encarregat, l’amo, etc. Per a aquest taller s’ha elaborat una maleta didàctica pensada per preparar aquests continguts abans de fer la visita al museu.

Per informació de preus i reserves podeu trucar al Museu del Ter, 938515176 o bé per correu electrònic [email protected]