Tradueix la teva visita

Inici  /  Tradueix la teva visita

L’aplicació  web, “Tradueix la teva visita”, posa el Museu del Ter al teu abast en 133 idiomes.

Un sistema de traducció de la visita innovador

El Museu del Ter ha implantat un innovador sistema que permet fer la visita a les exposicions permanents del museu amb traducció professional al castellà, l’amazic, l’anglès i el francès. Inclou també la possibilitat d’utilitzar fàcilment els recursos de traducció automàtica en línia disponibles a la xarxa que fan accessible el Museu del Ter en 133 idiomes. El visitant hi podrà accedir a partir d’un codi QR a l’inici de la seva visita. Els textos de l’exposició permanent estan numerats per poder seguir amb facilitat el recorregut de la visita en qualsevol dels idiomes escollits.

Dispositius disponibles

El visitant del museu podrà fer ús d’aquest servei amb un dispositiu mòbil propi o mitjançant les tablets disponibles al museu. Pels visitants que desitgin utilitzar el seu propi dispositiu mòbil el Museu del Ter posa a la seva disposició servei wifi gratuït del projecte europeu WifiEU.