Audioguia i signoguia Visitmuseum

Inici  /  Audioguia i signoguia Visitmuseum

Una visita singular al Museu del Ter en diversos idiomes

El català, el castellà, l’amazic, l’anglès, el francès i la llengua de signes catalana, disponibles

El Museu del Ter disposa d’una audioguia i signoguia del projecte Visitmuseum impulsat pel Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya. Compta amb 17 pistes d’àudio amb una durada total de 24 minuts i acompanya al visitant en el descobriment del procés d’industrialització del riu Ter. S’explica la filatura de cotó, l’aprofitament de l’energia hidràulica del Ter, el desenvolupament d’una important indústria metal·lúrgica liderada per emprenedors del territori, el paper de les dones com a grans protagonistes de la indústria tèxtil, les lluites socials, els conflictes i riscos laborals, entre altres.

L’audioguia està disponible en català, castellà, amazic, anglès i francès. També disposem de signoguia en llengua de signes catalana. En català i castellà l’audioguia compta amb la veu del comunicador Llucià Ferrer.

El museu compta amb dispositius mòbils a disposició dels visitants.