Què és la Biblioteca Digital d’Etnologia?

Inici  /  Què és la Biblioteca Digital d’Etnologia?

Biblioteca Digital d’Etnologia

El Museu del Ter és una de les entitats que forma part de l’Observatori del Patrimoni Etnològic i Immaterial de Catalunya de la Direcció General de Cultura Popular i Associacionisme Cultural. Gràcies a la pertinença a aquesta xarxa des de l’any 2005 el Museu del Ter ha realitzat, impulsat i col·laborat en un nombre important de treballs de recerca sobre patrimoni etnològic, patrimoni immaterial, memòria i etnohistòria que han estat la base de la programació de moltes de les activitats i accions del museu durant aquests anys. L’objectiu de la Biblioteca Digital d’Etnologia del Museu del Ter és anar editant i fent accessible el resultat d’aquests treballs de recerca.

Cultura viva

Les jornades “Cultura viva” de presentació de treballs de recerca etnològica han estat anualment la plataforma de presentació d’aquests treballs i molts altres. Ara en podeu consultar els resums al web del web del Museu del Ter.