Inici  /  Batxillerat  /  Ciències socials i tecnologia  /  Secundaria  /  Visita a l’exposició “La societat industrial. Innovació, treball, classes, conflicte i cultura”

Una mostra de com la industrialització ha transformat el món

Per completar l’exposició “La fàbrica de riu”, proposem una visita guiada per “La societat industrial”, just després de veure el funcionament d’una turbina Fontaine. Es tracta d’un recorregut per àmbits diferents, en els quals trobarem destacades les figures d’empresaris i treballadors, la vida quotidiana, la presa de consciència de classe, els conflictes i, evidentment, el resultat de tota aquesta societat dinàmica. Una mostra de com la industrialització ha transformat el món, Catalunya i, és clar, Manlleu i la conca del Ter.

INFORMACIÓ PRÀCTICA

Adreçat a:

Tots els cicles d'ESO i Batxillerat.

Horari:

De dimarts a divendres, de 9 a 17h

Durada:

1h 15 min

Preu per alumne:

Grup :

Es treballarà l'activitat en grup classe.

PRERESERVA

SITUACIÓ