Inici  /
  • Aquest esdeveniment ja ha passat.
21 oct.

12a Mostra Internacional de Cinema Etnogràfic 2021. Les excavacions arqueològiques del Centre Excursionista de Roda a l’Esquerda, abans de 1977

20:00 h

La pel·lícula és una gravació de Ramon Coma, membre del CER, realitzada en el període 1973 i 1977, on es veuen imatges de les excavacions realitzades al jaciment de la Muntanyeta i sobretot imatges del Jaciment Ibèric i Medieval de l’Esquerda. En aquest cas l’autor mostra imatges generals del jaciment, interessants per tal de poder fer la comparació amb l’estat actual de les estructures recuperades. Acaba amb imatges de l’any 1977 quan varen començar les primeres excavacions sistemàtiques vinculades a la Universitat de Barcelona.

Títol: Les excavacions arqueològiques del Centre Excursionista de Roda a l’Esquerda, abans de 1977
A partir de filmacions antigues de Ramon Coma. 10’. Any 2022.
Data: Divendres 21 d’octubre a les 20h
Població i lloc: Sala d’actes del Museu Arqueològic de l’Esquerda (Av. Pere Baurier s/n)

DETALLS DE L'ESDEVENIMENT

Data: 21 oct.